تاریخ رونمایی گلکسی اس 7 رسماً توسط سامسونگ تایید شد
نوشته شده توسط : وب خاص

مدت هاست که با شایعات متنوعی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 7 را در رویداد 21 فوریه رونمایی کند مواجه می شویم. این شایعات بر اساس دعوت نامه های ارسال شده سامسونگ شکل گرفته و اکنون یک ویدیوی رسمی از سوی این شرکت در یوتیوب منتشر شده تا کاربران به شرکت در این مراسم دعوت شوند.


سامسونگ با انتشار یک ویدیوی رسمی در یوتیوب، کاربران را به شرکت در مراسم رونمایی از محصولات جدیدش که در تاریخ 21 فوریه در بارسلونا برگزار خواهد شد دعوت کرد.

9dac0-2e124ef21735

 

 

 

 

 

 

 

در این ویدیو، شایعاتی که پیش از این در مورد آنها شنیدیم تا حدودی تایید شده است و سامسونگ با استفاده از لحن بیان تازه ای اعلام کرده که از مدل بعدی گلکسی در 21 فوریه رونمایی خواهد کرد و عبارت جدید"The Next Galaxy" را به همراه یک جعبه مرموز در تیزر تبلیغاتی خود به کار برده است. مطمئناً این تیزر نمی تواند به طور حتمی نشان دهد که گلکسی اس 7 در چه تاریخی رونمایی خواهد شد و آیا عبارت "The Next Galaxy" به طور قطعی به گلکسی اس 7 اشاره دارد یا خیر، اما می توان گفت که تاریخ 21 فوریه نیز یکی از تاریخ های احتمالی رونمایی از این گوشی خواهد بود.


تمامی شایعات و گزارشات نشان می دهند که عرضه این گوشی یا سری گوشی های گلکسی اس 7 سامسونگ بسیار نزدیک هستند. همچنین این رویداد در حول و حوش برگزاری کنفرانس بین المللی MWC رخ خواهد داد و شرکت هایی مثل سونی و ال جی، تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود را اعلام کرده اند. با توجه به ویژگی های شایع شده و رندرهای منتشر شده از سری گوشی های گلکسی اس 7، به نظر می رسد که باید منتظر دستگاه های هیجان انگیزی از سامسونگ باشیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: